PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Sabadell, Capital de la Cultura Catalana 2024

  • La Unitat de Vigilància Rural de la Policia Municipal de Sabadell

  • Asfaltatge al carrer de 𝗖𝗮𝗹𝗮𝘀𝘀𝗮𝗻𝗰̧ 𝗗𝘂𝗿𝗮𝗻 de Sabadell

  • El Portal Sud de Sabadell

  • Resum de l'acte institucional de cloenda de 𝗦𝗮𝗯𝗮𝗱𝗲𝗹𝗹 𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗖𝘂𝗹𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗖𝗮𝘁𝗮𝗹𝗮𝗻𝗮 𝟮𝟬𝟮𝟰

  • Dia Europeu de la Mediació

  • Obres de millora del carrer de Calassanç Duran

  • 7,5 milions d’euros per millorar l’espai públic a #Sabadell

  • Video Resum del Nadal a Sabadell 2024

  • Somriu al Nadal - Espectacle Final Nadal 2024-2025

  • Cavalcada dels Reis d'Orient a Sabadell

  • Vine a veure la Fira Reial de Sabadell

    30
    abril
    2024

    Tret de sortida al programa d’activitats del Sakura Ciutat, que acostarà la cultura del Japó a Sabadell

    Les propostes, que comencen dijous i es podran gaudir fins al 19 de maig, s’emmarquen en la celebració de la tercera edició de la Fira Sakura Matsuri

    Tret de sortida al programa d’activitats del Sakura Ciutat, que acostarà la cultura del Japó a Sabadell

    La nova edició del “Sakura Ciutat” s’inaugura aquest dijous, 2 de maig, amb un programa d’activitats i tallers que acostaran l’essència del Japó i la seva cultura a Sabadell. Les propostes es podran gaudir fins al 19 de maig a diferents indrets, principalment als espais de les pèrgoles d’inspiració japonesa ubicades a la zona dels Jardinets de l’Espai Cultura de Caixa Sabadell i al Racó del Campanar. Tot plegat s’emmarca en la celebració de la tercera edició de la Fira Sakura Matsuri, que tindrà lloc del 17 al 19 de maig a Fira Sabadell.

    Per a l’acte inaugural, que tindrà lloc a l’edifici modernista de l’antiga seu de Caixa Sabadell, s’han previst diferents propostes culturals, com una actuació de percussió amb taikos i un tribut al mangaka i dissenyador Akira Toriyama, per part de l’Escola Joso Sabadell.

    A més, s’obrirà també l’exposició “Candor i coratge”, comissariada per la Generalitat i cedida pel Consolat de Japó, en la qual es fa una interessant presentació de les relacions entre el Japó i Catalunya al segle XX. La mostra es podrà visitar a l’Espai Cultura fins al 12 de maig.

    Activitats de ciutat

    El programa inclou propostes gastronòmiques que es podran gaudir a diversos establiments, un petit festival matsuri amb música tradicional japonesa, xerrades sobre els samurais, tallers de sushi o d’escriptura en japonès, entre d’altres.

    La Pista Coberta d’Atletisme Carme Valero també acollirà activitats, com la segona edició del Budokan, que consisteix en un seguit de demostracions dels

    més destacats mestres d’arts marcials japoneses: Iaido, naginata, aikido, karate, kenjutsu, daito ryu, kenpo, jodo i més.

     

    Categories Ajuntament, Fira Sabadell, Economia i treball, Turisme Tags exposició “Candor i coratge”, Jardinets de l’Espai Cultura, Pista Coberta d’Atletisme, Racó del Campanar, Sakura Ciutat, tercera edició de la Fira Sakura Matsuri