PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Campanya intensiva seguretat motoristes

  • Nous espais de cangur a Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

  • Finalitzades les obres al carrer de la República a Sabadell

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • La nova plaça de les Illes Medes es consolida com un espai inclusiu i de convivència

  • La Policia Municipal de Sabadell participa en una campanya per prevenir distraccions al volant

  • Posem Sabadell al dia després de les pluges!

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

  • Instal·lem pictogrames als passos de vianants per promoure una ciutat més accessible i segura

  • Nova edició de les Vacances de la Gent Gran

11
Juny
2018

Trobada amb les entitats per encarar una nova edició del procés participatiu Construint Ciutat

La tercera edició es donarà a conèixer en els propers dies

Trobada amb les entitats per encarar una nova edició del procés participatiu Construint Ciutat

Amb l’objectiu de recollir aquelles idees i suggeriments que permetin millorar la propera edició del procés participatiu del pressupost, Construint Ciutat, l’Ajuntament de Sabadell ha dut a terme una sessió de treball amb entitats de la ciutat.

La trobada, que s’ha fet a la Casa Duran, ha servit també per fer el retorn de la proposta  de les noves bases del procés participatiu. En el transcurs de la sessió la regidora de Participació Ciutadana, Glòria Rubio, ha explicat l’esborrany de les bases que pretenen millorar les edicions anteriors i, a la vegada, atendre les diferents propostes ciutadanes recollides.

En paraules de Rubio

“la ciutadania i el teixit associatiu té molts projectes i idees que poden enriquir la ciutat i ara tenen una bona oportunitat per donar-les a conèixer i mirar de fer-les realitat. La posada en comú de les bases d’un nou procés ens ha de permetre millorar la tercera edició del Construint Ciutat, que ha estat reconeguda com a bona pràctica per la Fundació Carles Pi i Sunyer, i seguir avançant en la participació real de la ciutadania”.

El passat mes de març ja es va fer una primera reunió de valoració del procés participatiu Construint Ciutat - Pressupost 2018, on entitats i ciutadania  van fer propostes per millorar diferents aspectes del procés.

Categories Processos participatius, Participació ciutadana Tags Construint Ciutat, participació ciutadana, pressupostos participatius