PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

NOTÍCIES

Juny

Comunicat de l'Ajuntament de Sabadell

(ACTUALITZACIÓ) Després d'una trobada de l'alcalde, Maties Serracant, i del regidor de Seguretat, Lluís Perarnau, amb portaveus de les persones que ocupaven l'edifici, poc abans de les 19:30 de dissabte 16 de juny, s'ha posat fi a l'ocupació de l'edifici consistorial.

Un grup de 25 persones que s’identifica com a CDR van entrar, divendres 15 de juny a la tarda, a l’edifici consistorial amb la voluntat de quedar-s’hi durant tot el cap de setmana.

L’entrada a l’edifici es va produir en el marc d’una assemblea que havia concentrat unes 200 persones a la plaça Sant Roc.

Una vegada a l’interior de l’edifici van demanar fer lliurament d’un document adreçat “a l’alcalde, als partits independentistes de Sabadell, al govern de l’Ajuntament de Sabadell i les seves treballadores”. Els representants dels CDR es van reunir tot seguit amb l’alcalde i el regidor de seguretat per conèixer de primera mà les seves reivindicacions i la voluntat de l’acte.

L’alcalde els va demanar que les activitats reivindicatives no afectessin la normalitat de la institució i els va convidat a replantejar l’acció per tal de preservar la seguretat de l’edifici i la integritat dels béns municipals.

Categories Ajuntament