PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

  • Armaris refrigerats al Mercat de la Creu Alta

  • Piscines obertes a Sabadell 2025

  • Informadores de carrer

19
Juny
2018

Tres propostes de l’Ajuntament de Sabadell, incloses en el Banc de Bones Pràctiques de Governs Locals de Catalunya

Les concedeixen la Federació de Municipis de Catalunya i la Fundació Carles Pi i Sunyer

Tres propostes de l’Ajuntament de Sabadell, incloses en el Banc de Bones Pràctiques de Governs Locals de Catalunya

Tres projectes de l’Ajuntament de Sabadell es troben inclosos en el Banc de Bones Pràctiques dels Governs Locals de Catalunya (BBP), servei impulsat per la Fundació Carles Pi i Sunyer d’Estudis Autonòmics i Locals i la Federació de Municipis de Catalunya i els ajuntaments de més de cinc mil habitants de Catalunya, que identifica i difon experiències innovadores de govern i gestió municipal.

Categories: Ajuntament, Cultura i esport, Educació, Participació ciutadana

19
Juny
2018

La Flama del Canigó arribarà dissabte per celebrar la revetlla de Sant Joan

Sabadell es prepara per al solstici d’estiu i la festa nacional dels Països Catalans

La Flama del Canigó arribarà dissabte per celebrar la revetlla de Sant Joan

El dissabte 23 de juny, Sabadell s’afegeix a la celebració de la festa nacional dels Països Catalans amb l’arribada de la Flama del Canigó, que encendrà les fogueres que il·luminaran la ciutat durant la nit més curta de l’any.

Categories: Cultura i esport, Activitats culturals

18
Juny
2018

L’Ajuntament amplia els convenis amb els API per facilitar la implantació de noves empreses industrials a Sabadell

Una trentena de companyies potencialment interessades a establir-se a la ciutat s’han beneficiat d’aquests acords durant el 2017

L’Ajuntament amplia els convenis amb els API per facilitar la implantació de noves empreses industrials a Sabadell

L’Ajuntament de Sabadell i els principals Agents de la Propietat Immobiliària (API) de la comarca han renovat els convenis de col·laboració per facilitar la informació sobre l’oferta de sòl i sostre industrial disponible als Polígons d’Activitat Econòmica (PAE). L’objectiu dels convenis és simplificar a les empreses i persones emprenedores la recerca d’espais industrials a Sabadell i promoure, per tant, la implantació de noves activitats econòmiques que generin ocupació i riquesa al municipi.

Categories: Empresa, Economia i treball

18
Juny
2018

Recomanacions per gaudir de revetlles d’estiu amb seguretat

Consells en relació amb l’encesa de fogueres i petards, així com de la compra i conservació de coques

Recomanacions per gaudir de revetlles d’estiu amb seguretat

Amb l’arribada de l’estiu són nombroses les celebracions de festes populars i revetlles en què s’utilitza material pirotècnic i s’encenen fogueres. L’Ajuntament de Sabadell recomana la població a seguir una sèrie de mesures per gaudir d’aquestes activitats de forma segura. Policia Municipal té recollides una sèrie de consells que es poden consultar en aquest web.

Categories: Espai públic , Policia Municipal, Salut

18
Juny
2018

Uns 600 alumnes de sis instituts de Sabadell participaran dimecres en una trobada del projecte Tutoria Entre Iguals

La jornada, que tindrà lloc al Poliesportiu Olímpia, esdevindrà la trobada de jugadors d’Ultimate més gran de Catalunya

Sis instituts públics que han participat al projecte Tutoria Entre Iguals (TEI) participaran, el dimecres 20 de juny, en una trobada al Poliesportiu Olímpia que reunirà uns 600 alumnes. Coordinat pel Centre de Recursos Pedagògics (CRP), el TEI és un programa on l’alumnat més jove, el que acaba d’arribar a l’institut, té un referent o “tutor” que també és un estudiant, tot i que més veterà, de manera que es potencia la cohesió i la integració als centres i es treballa de manera preventiva contra situacions de violència o assetjament escolar. En aquest sentit, la trobada de dimecres vol ser un reconeixement a la tasca feta per alumnes de 3r d’ESO, que han fet de “tutors” de companys de primer.

Categories: Educació

<<  1078 1079 1080 1081 1082 [10831084 1085 1086 1087  >>