PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Reparacions a la Bassa

  • 1a Nit del Teixit Empresarial de Sabadell

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • Inauguració seu de l'Escola Municipal de Música i Conservatori al centre cívic de Sant Oleguer

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

  • Les fonts tornen a brollar a Sabadell

  • L’Ajuntament reforça la prevenció d’incendis intensificant el manteniment i neteja del rodal

  • Treballem per obrir les fonts de Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

  • Les llibreries de Sabadell es preparen per Sant Jordi

  • Noves terrasses a l’Eix Macià de Sabadell

  • Vacances de la Gent Gran - Testimonis participants

05
Juny
2017

Entitats de lleure organitzen prop d’una trentena de casals d’estiu per a infants i joves

La ciutat tindrà una àmplia oferta d’activitats d’estiu impulsades per les entitats de lleure

Entitats de lleure organitzen prop d’una trentena de casals d’estiu per a infants i joves

La ciutat tindrà una àmplia oferta d’activitats d’estiu impulsades per les entitats de lleure. Un total de 18 entitats impulsaran prop d’una trentena de casals distribuïts pels 7 districtes, que comptaran amb més de 3.000 places, donant cabuda, però, a un nombre superior d’infants i joves, atesa la possibilitat d’assistir en horari de matí o tarda o d’apuntar-s’hi per setmanes. Tota la informació sobre els programes es pot consultar aquí.

Categories: Entitats, Participació ciutadana

02
Juny
2017

El Govern executa el 96,5% de les actuacions al Pla d’Acció Municipal 2016

Al 2017 el Pla d’Acció Municipal està executant un total de 980 actuacions

Un total de 788 actuacions incloses al Pla d’Actuació Municipal (PAM) 2016, havien estat executades ja o s’estaven desenvolupant, segons es desprèn del document sobre l’estat d’execució del PAM a desembre de 2016. Això significa que el 96,5% de les actuacions s’havien finalitzat o estaven en via d’execució.

Categories: Ajuntament, Govern

02
Juny
2017

El Programa de Cultura Emprenedora CUEME celebra l’acte de cloenda amb una trobada dels participants

Els nens i nenes de cinquè de primària dels tres centres educatius s’han apropat als valors associats a l’emprenedoria

El Programa de Cultura Emprenedora CUEME celebra l’acte de cloenda amb una trobada dels participants

Alumnat de les escoles Can Llong, Can Deu i Cifuentes s’ha trobat avui en l’acte de cloenda del programa de Cultura Emprenedora CUEME, a l’escola Can Llong, que ha reunit els infants que enguany han participat al projecte. El CUEME és un programa coordinat per l’Ajuntament de Sabadell com a part d’un projecte més ampli de la Diputació de Barcelona.

Categories: Educació

01
Juny
2017

Lliurament de premis del 37è Concurs Literari Joan Oliver, “Pere Quart” per a nois i noies d’11 a 18 anys

L’acte ha estat dinamitzat per alumnes de l’Institut Agustí Serra

Lliurament de premis del 37è Concurs Literari Joan Oliver, “Pere Quart” per a nois i noies d’11 a 18 anys

El 37è Concurs Literari Joan Oliver, “Pere Quart” per a nois i noies d’11 a 18 anys ha donat a conèixer els premiats en les diferents categories. Ha estat durant un acte al Casal Pere Quart, dinamitzat per alumnes d’ESO, batxillerat i cicles formatius de l’Institut Agustí Serra. Inclòs dins les activitats del programa Ciutat i Escola i dividit en dues modalitats, el Concurs té com a objectiu incentivar la creació i expressió literàries, tot promocionant alhora l’ús de l’expressió escrita en català. El lliurament ha comptat amb la presència de l’alcalde de Sabadell, Juli Fernàndez; el tinent d’alcalde i regidor d’Educació, Joan Berlanga, i la filla de Pere Quart, Sílvia Oliver.

Categories: Activitats culturals, Educació

01
Juny
2017

L’Ajuntament ha engegat un programa pilot de gestió sostenible a 6 escoles de la ciutat

Amb el nom d’Agenda 21 Escolar Plus, la iniciativa ha permès reduir en un 4% la factura elèctrica i en un 1,5% la de l’aigua

L’Ajuntament ha engegat un programa pilot de gestió sostenible a 6 escoles de la ciutat

El nou projecte Agenda 21 Escolar Plus de Sabadell ha introduït aquest curs 50 hores d’assessorament ambiental a 6 centres de la ciutat, concretament a les escoles Andreu Castells, Catalunya, Concòrdia, Joaquim Blume, Martí i Pol, i Pau Casals. El resultat és que els centres han estalviat més del 4% en el consum d’electricitat –cosa que representa reduir la factura en més de 200 euros mensuals– i un reciclatge integral dels centres. La reducció del consum s’ha aconseguit instal·lant gomets als interruptors, regletes, endolls programables, entre altres mesures.

Categories: Sabadell 2030, Educació, Energia, Transició Ecològica

<<  1209 1210 1211 1212 1213 [12141215 1216 1217 1218  >>