PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

  • Armaris refrigerats al Mercat de la Creu Alta

  • Piscines obertes a Sabadell 2025

  • Informadores de carrer

22
Gener
2015

Eva Bové (raids de muntanya) guanya el novè Premi a l’Esportivitat

La situació que ha donat lloc al reconeixement va tenir lloc mentre l’atleta participava en el Raid d’Aventura RAID BLANC 2014

La corredora de raids d’aventura, Eva Bové Chic, ha estat guardonada amb el Premi a l’Esportivitat, distinció que atorga Panathlon Sabadell i l’Ajuntament de Sabadell i que enguany arriba a la seva novena edició. L’acte de lliurament del Premi va tenir lloc ahir 21 de gener a l’auditori del Casal Pere Quart comptant amb l’assistència del tinent d’alcalde de Presidència i regidor d’Esports, Josep Ayuso, el president de Panathlon Sabadell, Martí Sala i, lògicament, l’esportista guardonada.

Categories: Cultura i esport, Esports

21
Gener
2015

Sabadell tindrà el proper mes de novembre la seva primera Nit de la Ciència i el Coneixement

La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB),  l’Ajuntament de Sabadell, la Fundació Parc Taulí i la Fundació Bosch i Cardellach han signat un conveni de col·laboració amb l’objectiu d’organitzar un projecte que presenti a la ciutadania de Sabadell i el seu entorn una visió més propera de la ciència i dels investigadors, i que tingui com a finalitat la divulgació de la rellevància de la ciència en la vida de les persones i el foment de l’interès dels joves per la carrera científica.

Categories: Economia i treball, Innovació

21
Gener
2015

Es substitueix la barana d’accés al aparcament soterrat del passeig de Manresa

La nova barana serà de vidre, similar a la que hi ha a l’aparcament de la plaça del Mercat.

Amb l’objectiu de millorar l’impacte visual de l’actual barana de formigó que dóna accés a l’aparcament soterrani del passeig de Manresa el proper dilluns, 2 de febrer, s’iniciaran els treballs per la seva remodelació. La nova barana serà de vidre, similar a la que hi ha a l’aparcament de la plaça del Mercat.

Categories: Espai públic , Urbanisme i Habitatge

21
Gener
2015

Sabadell acollirà, el proper 8 de febrer, la quarta edició de la cursa popular Corro Contra el Càncer

Una cita que ja s’ha consolidat com un clàssic entre les curses urbanes i com a referent entre els esdeveniments esportius populars i solidaris

Precedida per l’èxit dels anys anteriors, Sabadell acull, el proper diumenge, 8 de febrer, la quarta edició de la cursa Corro Contra el Càncer. Una cita que ja s’ha consolidat com un clàssic entre les curses urbanes i com a referent entre els esdeveniments esportius populars i solidaris. La cursa, que compta amb el suport de l’Associació Espanyola Contra el Càncer (aecc) i de l’Ajuntament de Sabadell, s’adreça a tothom qui vulgui col·laborar en la lluita contra el càncer, ja sigui corrent, caminant, participant com a voluntari o fent un donatiu.

Categories: Salut

20
Gener
2015

L’Estruch presenta la seva programació en el marc del seu 20è aniversari

Es tracta de la programació d'espectacles però també de residències de creació i d’iniciatives de formació i divulgació

L’Estruch presenta avui tota la seva activitat pel primer semestre de 2015. Es tracta de la programació d'espectacles però també de residències de creació i d’iniciatives de formació i divulgació. En total, s’han programat 28 espectacles, 8 de dansa i nous formats escènics, 5 de circ, 6 de teatre, 2 concerts i 7 passes cinematogràfics.

Categories: Cultura i esport

<<  1449 1450 1451 1452 1453 [14541455 1456 1457 1458  >>