PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Informadores de carrer

  • Projecte Bressònic a les Escoles Bressol Municipals de Sabadell

  • Obres al cementiri

  • Reparacions a la Bassa

  • 1a Nit del Teixit Empresarial de Sabadell

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • Inauguració seu de l'Escola Municipal de Música i Conservatori al centre cívic de Sant Oleguer

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

  • Les fonts tornen a brollar a Sabadell

  • L’Ajuntament reforça la prevenció d’incendis intensificant el manteniment i neteja del rodal

  • Treballem per obrir les fonts de Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

20
Desembre
2021

Adjudicades les obres per millorar l’arbrat de carrers del Districte 6

L’actuació, que tindrà una durada de dos mesos, té un pressupost de 171.523, 24 euros

Adjudicades les obres per millorar l’arbrat de carrers del Districte 6

La Junta de Govern Local ha adjudicat avui el projecte d’obres de millora d’arbrat al districte 6 de la ciutat. Es preveu que l’actuació tingui un termini d’execució de 2 mesos, i compta amb un pressupost que ascendeix als 159.422,01 euros. El contracte d’obres s’ha adjudicat a l’empresa LA CYCA.

L’actuació permetrà plantar un total de 235 arbres nous. Les operacions previstes inclouen la plantació de nous arbres en escocells que ara resten buits, substituir exemplars que tenen problemes de salubritat o seguretat per espècies més adequades, i esponjar l’espai. A banda d’això, amb aquesta intervenció es millorarà el sòl on han de créixer els arbres, al mateix temps que es refaran escocells antics.

Les millores, dutes a terme al districte 6 de la ciutat, es faran als carrers de Concha Espina (amb 17 arbres nous), Pardo Bazán (29 arbres), Josep Comas (70 arbres), Goya (59 arbres), Fontanella (7 arbres), Velázquez (14 arbres) i els Manyans (4 arbres), com també al passeig d’Espronceda (34 arbres), a la ronda de Pau Vila (1 arbre) i a l’illa Sacra.

Aquesta actuació segueix els criteris establerts pel Pla Director de l’Arbrat Viari de Sabadell (PDASbd) del 2019, que té per objectiu potenciar l’arbrat viari com una infraestructura verda que aporti el màxim de beneficis socials i ambientals, assegurant la seva sostenibilitat en el temps i amb capacitat d’adaptar-se als canvis futurs. Per això s’apliquen  recomanacions relatives a l’espai destinat a l’arbre (distàncies, dimensions d’escocell, volum útil...), a la tria d’espècies i a les tècniques de plantació.

Categories Parcs i Jardins Tags arbrat, Districte 6, Junta de Govern Local, parcs i jardins