PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • L’entorn de l’Escola Amadeu Vives es transforma!

  • La Policia Municipal de Sabadell a l’#SBDFiraPRO

  • SBD Fira PRO: Connecta amb professionals i descobreix noves oportunitats laborals

  • Empresàries ajuden emprenedores a crear el seu negoci

  • Nova vida per a la plaça de les Àvies i els Avis

  • Plantem cara a la Processionària - Consells veterinari

  • Projecte "Sortim a la natura"

  • Sabadell, referent en reutilització d’aigua

  • Els jocs infantils del Parc Taulí i de Benjamín García ja estan renovats!

  • Així han quedat els espais de joc infantil a la plaça de Lluís Mas i al carrer de Lucreci

  • Portes obertes de l'Escola Illa

  • Sessió informativa Ajuntament i Toyota Handling Material

13
Març
2025

Aquest cap de setmana continuen les activitats del programa del 8 de març

Aquest cap de setmana continuen les activitats del programa del 8 de març

Entre la seixantena de propostes entorn el drets de les dones, el programa del 8 de març inclou dues activitats per a diferents públics que tindran lloc aquest cap de setmana.

El 16 de març, d’11.30 a 13.30 h, tindrà lloc l’itinerari "Saps què feia la teva besàvia?", organitzat pel Museu d’Història de Sabadell. Mitjançant un recorregut pel centre de Sabadell, els assistents descobriran històries de dones que han contribuït a donar identitat a la ciutat, tant conegudes com anònimes. Aquesta activitat pretén posar en valor la seva tasca i el seu llegat històric. Per participar-hi, cal inscripció prèvia al telèfon 93 727 85 55.

També el 16 de març, de 12 a 13 h, es durà a terme l’espectacle familiar "Afectivament responsables!" al Racó del Campanar. A càrrec de Magranes i Laberta Delpoblet, aquest espectacle acosta a infants a partir de 4 anys conceptes com la responsabilitat afectiva, els sentiments i la construcció de relacions igualitàries. A través de tres històries senzilles i accessibles, es fomenta el benestar emocional propi i el de l’entorn.

Programa complet

Categories Drets Civils i Gènere Tags 8M 2025