PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Informadores de carrer

  • Projecte Bressònic a les Escoles Bressol Municipals de Sabadell

  • Obres al cementiri

  • Reparacions a la Bassa

  • 1a Nit del Teixit Empresarial de Sabadell

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • Inauguració seu de l'Escola Municipal de Música i Conservatori al centre cívic de Sant Oleguer

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

  • Les fonts tornen a brollar a Sabadell

  • L’Ajuntament reforça la prevenció d’incendis intensificant el manteniment i neteja del rodal

  • Treballem per obrir les fonts de Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

    17
    Febrer
    2022

    El Vapor Buxeda Vell acull una activitat familiar per descobrir com era la vida dels treballadors del tèxtil del segle XIX

    Serà aquest diumenge en el marc del Passaport Edunauta

    El Vapor Buxeda Vell acull una activitat familiar per descobrir com era la vida dels treballadors del tèxtil del segle XIX

    El diumenge, 20 de febrer, a les 11.30 h, el Museu d’Història de Sabadell (MHS) organitza una activitat familiar al Vapor Buxeda Vell per conèixer com era la vida dels treballadors i treballadores de la indústria tèxtil al segle XIX. Sota el nom “A toc de pito”, aquesta visita dinamitzada és gratuïta i s’emmarca en el projecte Passaport Edunauta. Per assistir-hi, cal inscriure’s prèviament al 93 727 85 55.

    Durant l’activitat, es convidarà les persones assistents a posar-se en la pell dels obrers i obreres del tèxtil. Amb una recreació atmosfèrica, es podrà experimentar amb els objectes que utilitzaven, com la llana tenyida, la pentinada o els colorants. A més, s’explicarà qui eren aquestes persones, què feien a la ciutat i com vivien.

    La visita també permetrà al públic submergir-se en l’entorn ambiental i sonor de la sala de màquines per experimentar el mateix que les persones que hi treballaven fa més d’un centenar d’anys.

    Passaport Edunauta

    Aquesta activitat forma part de les accions formatives que ofereix el Museu d’Història de Sabadell en el marc del Passaport Edunauta.

    El Passaport Edunauta és un projecte que ha posat en marxa l’Ajuntament de Sabadell, amb la col·laboració de la Fundació Jaume Bofill i la Cooperativa +Educació. Aquest programa busca posar en valor els aprenentatges invisibles que fan els i les alumnes en qualsevol context educatiu, la connexió dels coneixements tant dins com fora de l’escola, disminuir la segregació educativa i donar visibilitat a la xarxa que formen escoles, serveis i entitats del municipi amb els infants i les seves famílies.

    Categories Cultura i esport, Activitats culturals, Museus Tags Cultura, Museu d'Història de Sabadell, Museus, Passaport Edunauta