PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Informadores de carrer

  • Projecte Bressònic a les Escoles Bressol Municipals de Sabadell

  • Obres al cementiri

  • Reparacions a la Bassa

  • 1a Nit del Teixit Empresarial de Sabadell

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • Inauguració seu de l'Escola Municipal de Música i Conservatori al centre cívic de Sant Oleguer

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

  • Les fonts tornen a brollar a Sabadell

  • L’Ajuntament reforça la prevenció d’incendis intensificant el manteniment i neteja del rodal

  • Treballem per obrir les fonts de Sabadell

  • “L’edat no et defineix”, campanya contra les actituds discriminatòries que afecten a la gent gran

07
Novembre
2016

Reparació del ferm de la carretera N-150 dins el nucli urbà de Sabadell

Treballs de reparació del ferm a tot el recorregut urbà de Sabadell, des de Barberà del Vallès fins a la ronda de l’Oest

La Generalitat de Catalunya executa treballs de reparació del ferm a carretera N-150 a tot el recorregut urbà de Sabadell, des de Barberà del Vallès fins a la ronda de l’Oest (entre el pk 8+000 i el pk 13+500). Les feines es fan entre les 9 del matí i les 7 de la tarda i es reserven per a la nit les tasques relacionades amb la pintura. La durada es preveu inicialment de dos dies –dilluns i dimarts–, si la climatologia ho permet.

Es tracta de reparacions puntuals de renovació de ferm, concretament es reposa aglomerat de la capa més superficial en els trams malmesos que s’han localitzat.

La senyalització de les afectacions la duu a terme una empresa contractada per la Generalitat i es cerca garantir els dos sentits de circulació, excepte en casos puntuals, en què es fa pas alternatiu. Puntualment poden quedar afectades les cruïlles pel pas de les màquines treballant.

Aprofitant aquestes obres, s’intentarà també reduir lleugerament l’elevat desnivell que hi ha a la cruïlla de la carretera de Terrassa amb l’avinguda de Rafael Casanova.

Categories Espai públic , Urbanisme i Habitatge