Enquestes de satisfacció als usuaris de l'OMIC
A partir del mes de juny, els usuaris de l’OMIC de Sabadell podran fer la seva valoració del servei mitjançant una tauleta tàctil que s’ha instal·lat a l’oficina del Despatx Lluch, carrer Indústria, número 10.
La valoració inicial és numèrica, del 0 al 10, i en cas d’estar insatisfets, tenen cinc opcions a escollir així com un camp de text lliure per expressar el seu motiu d’insatisfacció. És un sistema de valoració ràpid i senzill que permetrà als ciutadans que siguin atesos a l’OMIC, valorar l’atenció i donar la seva opinió respecte el servei.
Es tracta d’una prova pilot que tindrà una durada de dotze mesos amb l’objectiu de millorar el servei que s’ofereix als consumidors així com detectar noves necessitats que puguin sorgir per part dels usuaris.
A més, a la taula on s’hi ha posat aquest terminal, els usuaris podran endur-se un tríptic informatiu on s’expliquen les funcions de l’OMIC i la documentació que s’ha d’aportar quan s’ha de fer una reclamació a l’OMIC, entre d’altres informacions.