PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
           

CONSUM

Tancament de les clíniques dentals Dentix

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor OMIC ha posat en marxa un dispositiu especial d’atenció a les persones afectades pel tancament de les clíniques dentals Dentix. El dispositiu compta amb un telèfon d’atenció específic a les persones afectades pel tancament d’aquestes clíniques, el 608641956, on podreu trucar de dilluns a divendres, de 9h a 14h. També es pot sol·licitar informació al correu electrònic de l’OMIC Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Què cal fer si teniu serveis contractats amb Dentix que no us han prestat

Si teniu contractat un tractament dental en les clíniques Dentix i heu pagat la totalitat o una part de l’import del servei sense que us l’hagin prestat completament, us aconsellem que recopileu tota la documentació de què disposeu (publicitat, pressupost, contracte, factures, etc.).

  1. Si vau finançar el pagament amb un crèdit al consum vinculat a la prestació del servei, dirigiu-vos a l’entitat financera que us ha concedit el préstec per reclamar l’anul·lació dels càrrecs pendents de pagament –ja que s’ha produït un incompliment de contracte– o la devolució de la part ja abonada.
  2. Si no atenen la vostra sol·licitud en el termini màxim d’1 mes, presenteu la reclamació a l’oficina de consum de Sabadell o a l’Agència Catalana del Consum.

Si vau pagar amb targeta de crèdit, contacteu amb la vostra entitat financera per informar-vos de la possibilitat d’anul·lar els càrrecs.

Si vau pagar el tractament al comptat heu de reclamar els imports a Dentix, però donat que aquesta empresa ha sol·licitat el concurs de creditors, caldrà esperar a veure com evoluciona aquest procediment judicial, de la qual cosa informarem mitjançant la web municipal.

En tots els casos, intenteu aconseguir el vostre historial mèdic a la clínica dental on vàreu contractar el servei.

Recordeu que des de l’OMIC de Sabadell es tramitarà la vostra reclamació, si s’escau, contra la financera, mitjançant els mecanismes de resolució alternativa de conflictesla mediació i l’arbitratge de consum–, que són sistemes gratuïts i voluntaris per a ambdues parts, empresa i consumidor.

Si cap de les opcions anteriors no dóna un resultat satisfactori, podeu recórrer a la via judicial. En aquest cas, informeu-vos-en en el Servei d’Orientació Jurídica de la Generalitat, que si correspon també us tramitarà els beneficis de justícia gratuïta.

També podeu demanar assessorament a una organització de persones consumidores registrada a Catalunya.