PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
           

CONSUM

De nou, enquestes de satisfacció als usuaris de l'OMIC

A partir del mes de novembre de 2021, els usuaris i usuàries de l’OMIC de Sabadell podran fer, de nou, la seva valoració del servei mitjançant una tauleta tàctil que s’ha instal·lat a l’oficina del Despatx Lluch, carrer Indústria, número 10.

La valoració inicial és numèrica, del 0 al 10, i en cas d’estar insatisfets, tenen cinc opcions a escollir així com un camp de text lliure per expressar el seu motiu d’insatisfacció. És un sistema de valoració ràpid i senzill que permetrà als ciutadans que siguin atesos a l’OMIC, valorar l’atenció i donar la seva opinió respecte el servei.

La prova pilot d'aquest sistema de recollida d'opinions i valoracions dels usuaris/es, es va dur a terme a mitjans del 2019 i fins a principis de 2020, quan va quedar aturat per la pandèmia. Ara, ens alegra compartir que seguirem durant dotze mesos més, recollint les valoracions dels ciutadans/es, amb l’objectiu de millorar el servei que s’ofereix als consumidors així com detectar noves necessitats que puguin sorgir per part dels usuaris.