CA EN ES
 
           

CONSUM

Avís tancament dels centres d’estètica MED&LÁSER

Avís a les persones afectades pel tancament dels centres d’estètica MED&LÁSER

Des de l’Agència Catalana del Consum tenen constància del tancament dels centres d’estètica MED&LÁSER a diversos centres comercials de les poblacions de Sant Boi de Llobregat, Sant Quirze del Vallès i Barberà del Vallès.

Per això, recomanem a les persones afectades –per exemple, amb tractaments finançats i no finalitzats, tractaments totalment pagats i no prestats, etc.–, que presentin una reclamació en funció del mitjà de pagament que hagin usat:

  • Si heu finançat el tractament amb un crèdit al consum ofert pel mateix centre i vinculat a la prestació del servei:
  1. Envieu la reclamació per correu certificat o burofax, o de manera que en quedi constància, a l’adreça postal del centre MED&LÁSER que us prestava el servei.
  2. Si l’empresa no respon satisfactòriament en el termini d’1 mes, traslladeu la reclamació a l’entitat financera, informant del tancament de l'activitat i sol·licitant tant la paralització de l’emissió de rebuts, com la devolució de la part del finançament pagat que correspon a la part del servei encara no prestat.
  3. Si l’entitat financera no us dona una resposta satisfactòria en el termini d’1 mes, cal que us dirigiu al vostre servei públic de consum (OMIC de Sabadell) per presentar la reclamació contra l’entitat financera. La via de resolució serà la mediació de consum.
  • Si heu pagat amb targeta de crèdit:
  1. Contacteu amb la vostra entitat financera per informar-vos de la possibilitat d’anul·lar els càrrecs.
  2. Si el banc no us anul·la els càrrecs, cal que envieu la reclamació per correu certificat o burofax a l’adreça postal del centre MED&LÁSER que us prestava el servei.
  3. Si l’empresa no respon satisfactòriament en el termini d’1 mes, podeu adreçar-vos a la via judicial (consulteu el Servei d’Orientació Jurídica). Si l’import de la reclamació no supera els 2.000 euros, no us caldrà advocat ni procurador.
  • Si heu pagat en efectiu o amb un crèdit personal, és a dir, un crèdit no associat al finançament del tractament:
  1. Envieu la reclamació per correu certificat o burofax a l’adreça postal del centre MED&LÁSER que us prestava el servei.
  2. Si l’empresa no respon satisfactòriament en el termini d’1 mes, podeu adreçar-vos a la via judicial (consulteu el Servei d’Orientació Jurídica). Si l’import de la reclamació no supera els 2.000 euros, no us caldrà advocat ni procurador.

Si alguna de les empreses sol·licita el concurs de creditors, us n’informarem des d’aquest mateix espai.

Us recordem que en tots els casos podeu assessorar-vos a l'OMIC de Sabadell.

FONT: AGÈNCIA CATALANA DEL CONSUM