T'ajudem
L’Oficina d’Entitats de Sabadell ofereix a les entitats de la ciutat suport personalitzat i especialitzat davant de dubtes jurídics, legals i documentals, dificultats en els tràmits amb l’administració electrònica, acompanyament en la creació d’una nova entitat i orientació en la gestió integral de l’associació.
És per això que t'oferim diferents modalitats de suport:
- Assessoraments puntuals: Solucionem els teus dubtes, et donem idees sobre com gestionar la teva entitat, et donem suport en petits tràmits,... Pregunta’ns el que t'amoïna.
- Assessoraments especialitzats: Necessites el suport d’un/a professional? (normativa, dificultat amb els tràmits amb l'administració electrònica, assessorament per àmbits: jurídic, econòmic, fiscal, econòmic, voluntariat, comunicació, transformació digital i reflexió estratègica. Seiem amb tu i solucionem els teus dubtes i inquietuds.
- Acompanyaments: Si voleu constituir una associació sense ànim de lucre us orientem i acompanyem en el procés de creació de la nova entitat. Els assessoraments especialitzats i acompanyaments es concertaran amb cita prèvia amb un tècnic/a de l'oficina o amb un/a professional extern especialitzat si l’assessorament és molt específic o complex.
El servei ofereix atenció presencial, per videotrucada, en línia i telefònica.