Taller: Com elaborar el Pla de Màrqueting i Comunicació de l'entitat
Dijous 30 de gener de 2020
Taller adreçat a persones voluntàries, professionals i membres d’entitats sense ànim de lucre de Sabadell vinculades a la comunicació i difusió, en línia, de les activitats de l’entitat.
OBJECTIUS:
- Identificar els elements essencials d’un pla de màrqueting i comunicació.
- Identificar els mitjans més adequats per als objectius de l’entitat.
- Conèixer eines aplicades a la comunicació.
CONTINGUTS:
Teòrics
• Què és un pla de màrqueting I comunicació?
- Passos en l’elaboració del Pla de comunicació
- Elements del Pla de màrqueting i comunicació
• Diagnòstic inicial i anàlisi de l’entorn
• Definició d’objectius
• Les persones destinatàries
• El missatge
• Les accions i estratègies
• El pressupost
• Avaluació de l’impacte
• Les persones responsables de la comunicació
• La comunicació digital
Pràctics
• Casos pràctics: es treballaran exemples pràctics d’entitats
• Espai de dubtes i debat
METODOLOGIA:
Docència : Fundació Catalana de l’Esplai
Data : Dijous 30 de gener de 2020
Horari : de 17 a 21 h
Lloc : Casal Pere Quart (Rambla, 69 – Sabadell)
L’aforament és limitat.
Cal inscripció prèvia: complimentant el full d'inscripció, trucant al 93 745 31 84 (de 9 a 14 h) o enviant un correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Un cop rebuda la inscripció ens posarem en contacte per correu electrònic amb la persona interessada per confirmar la plaça.
Curs gratuït