PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Punt Net al Mercat de la Creu Alta

  • Presentem 3 autobusos articulats

  • Zona de Baixes Emissions de Sabadell (CAT)

  • Ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya a Sabadell

  • Festa Major de Sabadell 2025

  • Asfaltat puntual de la Gran Via

  • Actuacions coordinades contra les plagues

  • Renovació de la Via Massagué

  • Punt Òmnia a Cal Molins

  • Dispositiu Policial a l'estació de Sabadell Sud

  • Asfaltatge de la Via Massagué

  • Sabadell tindrà la primera residència pública

  • FPO Dual d'electricitat

  • Servei de recollida de voluminosos

  • Millorem l'accés a l'escola Teresa Claramunt

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

13
Juny
2014

Fira Sabadell acull l’acte de reconeixement a les persones participants als programes d’acollida de la ciutat i a la xarxa antirumors

En el decurs d'aquesta trobada, es van visualitzar imatges dels programes realitzats

Ahir per la tarda, i sota el títol “Sabadell, teixint la convivència”, va tenir lloc a Fira de Sabadell l’acte de reconeixement a les persones que han participat en els programes d’acollida i a la xarxa antirumors de la ciutat de Sabadell durant el curs 2013-2014.

Categories: Cooperació, Drets Civils i Gènere

12
Juny
2014

L’Ajuntament reconeix als alumnes, entitats i professorat del projecte SABA la seva tasca

El projecte pretén donar a conèixer als alumnes diferents realitats del seu entorn i, alhora, fomentar els drets humans

Aquesta tarda ha tingut lloc l’acte de reconeixement als alumnes, entitats i professorat del projecte SABA, un programa que proposa integrar l'alumnat en tasques de voluntariat en associacions sense ànim de lucre de diferents àmbits.

Categories: Voluntariat, Educació, Participació ciutadana

12
Juny
2014

La Bassa i les piscines municipals obren temporada el 18 de juny

S’introduirà un sistema que permet als usuaris que comprin l’entrada poder sortir de l’equipament i tornar a entrar el mateix dia.

La temporada 2014 de la Bassa i les piscines municipals de Sabadell donarà el tret de sortida el proper 18 de juny. D’aquesta manera, i un any més, els sabadellencs i sabadellenques disposaran de propostes per gaudir de l’estiu i del lleure a l’aire lliure, a més de fer exercici. La Bassa obrirà les portes des del 18 de juny i fins al 31 d’agost. Les piscines municipals de Cal Marcet, Ca n’Oriac, Olímpia i Campoamor obriran fins al 5 de setembre.

Categories: Cultura i esport, Esports

12
Juny
2014

El tinent d’alcalde i regidor del programa Smart City, Josep Ayuso, posa l’accent en com millorar la gestió dels serveis a la ciutadania en la primera edició del Foro de las Ciudades, que té lloc aquestes dies a Madrid

Aquesta és la primera edició d’unes jornades que neixen amb la vocació d'esdevenir un espai obert i dinàmic per al debat sobre el futur de les ciutats habitables, on el benestar dels ciutadans ocupa un lloc prioritari en relació a l'ús eficient de els rec

Sabadell ha participat a la primera jornada del Foro de las Ciudades. Espacios urbanos para el bienestar y la sostenibilidad, que té lloc a Madrid fins demà divendres, 13 de juny, en el marc de la Fira Internacional d’Urbanisme i del Medi Ambient (TECMA). Aquesta és la primera edició d’unes jornades que neixen amb la vocació d'esdevenir un espai obert i dinàmic per al debat sobre el futur de les ciutats habitables, on el benestar dels ciutadans ocupa un lloc prioritari en relació a l'ús eficient de els recursos i les solucions sostenibles.

Categories: Economia i treball, Energia, Innovació, Transició Ecològica

11
Juny
2014

Les millores als equipaments esportius, els preparatius per a la temporada d’estiu i l’actualització del Llibre Blanc de l’Esport, entre els temes tractats al Plenari del Consell Municipal de l’Esport

La tasca per actualitzar el Llibre Blanc de l’Esport va ser un altra de les qüestions que es va posar sobre la taula

El Centre Cívic de la Creu Alta-Cal Balsach va acollir ahir una nova sessió plenària del Consell Municipal de l’Esport. Durant la trobada, que va comptar amb la presència del tinent d’alcalde i regidor d’Esports i vicepresident del Consell, Josep Ayuso, es van abordar diferents qüestions relacionades amb l’àmbit esportiu a Sabadell. Així, entre altres temes, es va parlar dels projectes que s’estan portant a terme per a la millora dels equipaments esportius i es va donar informació sobre la nova temporada a les piscines municipals, que és a punt de començar. La tasca per actualitzar el Llibre Blanc de l’Esport va ser un altra de les qüestions que es va posar sobre la taula. El Consell Municipal està conformat per representants de l’Ajuntament, districtes, formacions polítiques i de les diferents disciplines esportives amb presència a Sabadell.

Categories: Cultura i esport, Esports

<<  1505 1506 1507 1508 1509 [15101511 1512 1513 1514  >>