PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES
 
          

NOTÍCIES

  Ajuntament de Sabadell

  • Visita a la potabilitzadora

  • Comencen els Grans Vespres

  • Obres de millora a l'escola Juan Ramón Jiménez

  • Circuit esportiu de l'Avinguda de Matadepera

  • Armaris refrigerats al Mercat de la Creu Alta

  • Piscines obertes a Sabadell 2025

  • Informadores de carrer

  • Projecte Bressònic a les Escoles Bressol Municipals de Sabadell

  • Obres al cementiri

  • Reparacions a la Bassa

  • Què és la fàbrica de creació de l'Estruch?

  • La Policia Municipal realitza controls policials centrats en #VMP (patinets elèctrics)

19
abril
2018

L’Escola Joan Maragall celebra el dia MUS-E dilluns vinent, coincidint amb la Diada de Sant Jordi

El Programa MUS-E, al qual participa el centre educatiu, acosta la formació artística a l’alumnat com a mitjà per afavorir la cohesió

El dilluns 23 d’abril, l’Escola Joan Maragall, situada al barri de Can Puiggener, celebrarà de manera conjunta la Diada de Sant Jordi i el Dia MUS-E. Així, juntament amb les propostes literàries i altres activitats relacionades amb la diada, l’alumnat exposarà els resultats dels tallers impulsats en el marc del MUS-E, que treballa per acostar la formació artística a l’alumnat com a mitjà per afavorir la cohesió. També durant el matí, amb la participació de pares i mares, infants i mestres, es pintarà un grafit a l’entrada de l’escola com a símbol de tot allò que es pot aconseguir treballant plegats. El grafit porta com a inscripció “Les diferències ens fan grans, el respecte ens uneix”.

Categories: Educació

19
abril
2018

Sabadell celebra el Dia Mundial del Circ amb tres propostes a Ca l’Estruch

Serà aquest dissabte, amb un espectacle d’Amer i Àfrica, circ en família i una càpsula de trapezi

Sabadell celebra el Dia Mundial del Circ amb tres propostes a Ca l’Estruch

El 21 d’abril és el Dia Mundial del Circ. Per commemorar-lo, a Sabadell es duran a terme, el dissabte vinent a Ca l’Estruch, diferents activitats per acostar el món del circ al públic de totes les edats. El plat fort serà Envà, un espectacle d’equilibrisme a la Vela. Però també hi haurà una sessió de Circ en Família i una càpsula de trapezi.

Categories: Cultura i esport, Activitats culturals

18
abril
2018

Les obres que participin en el 38è Concurs Literari Joan Oliver es podran presentar del 18 al 27 d'abril

El certamen, que vol motivar l’expressió i la creació literàries, s’adreça a nois i noies d’11 a 18 anys

El XXXVIII Concurs Literari Joan Oliver, Pere Quart tindrà obert el termini de presentació d’obres del 18 al 27 d’abril. El certamen, inclòs dins el programa municipal Ciutat i Escola, s’adreça a nois i noies d’11 a 18 anys residents o estudiants a Sabadell. Dividit en dues modalitats –prosa i poesia–, té com a objectiu incentivar la creació i expressió literàries, tot promocionant alhora l’ús de l’expressió escrita en català.

Categories: Educació

18
abril
2018

El Pla d’Acció Municipal per al 2018 inclou 1.031 actuacions, 51 més que l’any anterior

Gairebé el 60 % de les actuacions que s’havia previst dur a terme el 2017 estaven enllestides al final d’any

El Pla d’Acció Municipal per al 2018 inclou 1.031 actuacions, 51 més que l’any anterior

El Pla d’Acció Municipal (PAM) de l’any 2018 planteja 1.031 actuacions que es deriven directament de 100 objectius dividits en 26 àmbits sectorials que parteixen de 3 eixos principals.

Categories: Ajuntament, Govern

18
abril
2018

L’Ajuntament proposa un nou model de targeta bus que amplia la cobertura de bonificacions de preu a més gent gran i a persones amb discapacitat

S’inicia ara el procés de redacció del futur reglament de tarifació social

L’Ajuntament proposa un nou model de targeta bus que amplia la cobertura  de bonificacions de preu a més gent gran i a persones amb discapacitat

L’Ajuntament de Sabadell impulsa la redacció d’un nou reglament de tarifació social del transport públic, la targeta bus per a gent gran i persones amb discapacitat, que integrarà les bonificacions en el sistema tarifari general. El futur reglament, del que ara s’inicia el procés de redacció,  serà fruit del treball conjunt del personal tècnic de l’Ajuntament, grups municipals, entitats i ciutadania en general.

Categories: Transport Públic, Mobilitat i transport, Serveis socials

<<  1099 1100 1101 1102 1103 [11041105 1106 1107 1108  >>