CA EN ES

Bústia Ètica i de Bon Govern

Altres canals de comunicació

La Bústia Ètica i de Bon Govern és un canal només per comunicar fets relacionats amb males pràctiques a l'Ajuntament de Sabadell i al seu sector públic. Per a altres tipus de comunicacions, hi ha els canals següents:

Comunicats a l'ajuntament

Qualsevol comunicació no formal amb l'Ajuntament. S’hi poden fer arribar preguntes, aclariments o dubtes sobre les informacions publicades en els diferents llocs web municipals o demanar com trobar alguna informació sobre algun tràmit i servei municipal, entre d’altres. Per aquest canal no es pot iniciar cap tràmit ni expedient administratiu.

Queixes, suggeriments i propostes

Una queixa és la informació que presenta la ciutadania per posar en coneixement de l'Ajuntament un mal funcionament o deficiència dels serveis municipals, amb l’objectiu de corregir-los. Un suggeriment o proposta és l'aportació formulada per la ciutadania destinada a millorar la prestació o la qualitat d'un servei de competència municipal o de les entitats que depenen de l'Ajuntament, ja sigui en l'àmbit organitzatiu o funcional.

Incidències a la via pública

El tràmit recollirà incidències a la via pública relacionades preferentment amb: l'enllumenat públic, la neteja viària, la recollida de residus, el mobiliari urbà, els espais enjardinats, l'arbrat, la xarxa de clavegueram, el paviment de vorera i calçada, les baranes, la senyalització de trànsit, els pilons, els miralls, les bandes reductores de velocitat i els semàfors. Aquestes també poden ser comunicades a través de l'App Sabadell Espai Públic, on es pot fer el seguiment.

Sol·licitud genèrica

La ciutadania pot adreçar-se a l'Ajuntament de Sabadell complimentant aquest formulari d'instància general normalitzada en tots els tràmits per als quals no s'hagi determinat la utilització d'un formulari específic.

Queixa o reclamació a la Síndica Municipal de Greuges de Sabadell

Queixes o reclamacions referides a l’actuació de l’Ajuntament de Sabadell, en els temes que afecten la vida diària de la ciutadania (neteja, habitatge, multes, transports, etc.).

Directori municipal

Consulta del directori municipal amb les adreces, telèfons i la ubicació al mapa de les Àrees, Òrgans i Organismes Municipals, així com les Oficines de Registre i d'Atenció Ciutadana.