Altres canals de comunicació
La Bústia Ètica i de Bon Govern és un canal només per comunicar fets relacionats amb males pràctiques a l'Ajuntament de Sabadell i al seu sector públic. Per a altres tipus de comunicacions, hi ha els canals següents:
Incidències a la via pública
El tràmit recollirà incidències a la via pública relacionades preferentment amb: l'enllumenat públic, la neteja viària, la recollida de residus, el mobiliari urbà, els espais enjardinats, l'arbrat, la xarxa de clavegueram, el paviment de vorera i calçada, les baranes, la senyalització de trànsit, els pilons, els miralls, les bandes reductores de velocitat i els semàfors. Aquestes també poden ser comunicades a través de l'App Sabadell Espai Públic, on es pot fer el seguiment.
Sol·licitud genèrica
La ciutadania pot adreçar-se a l'Ajuntament de Sabadell complimentant aquest formulari d'instància general normalitzada en tots els tràmits per als quals no s'hagi determinat la utilització d'un formulari específic.
Queixa o reclamació a la Síndica Municipal de Greuges de Sabadell
Queixes o reclamacions referides a l’actuació de l’Ajuntament de Sabadell, en els temes que afecten la vida diària de la ciutadania (neteja, habitatge, multes, transports, etc.).
Directori municipal
Consulta del directori municipal amb les adreces, telèfons i la ubicació al mapa de les Àrees, Òrgans i Organismes Municipals, així com les Oficines de Registre i d'Atenció Ciutadana.