PLÀNOL DE SABADELLAdreces i telèfons d'emergènciesFARMÀCIES DE GUÀRDIARESTRICCIÓ DE TRÀNSIT
CA EN ES

Bústia Ètica i de Bon Govern

Com funciona?

Pas 1
Premeu el botó d’accés a l´aplicació.
Pas 2
En aquesta pantalla teniu dues opcions:

  • 1. Inici de la comunicació
    Si accediu per obrir una nova consulta.
  • 2. Introduir el codi d’una comunicació i accedir
    Si voleu saber l’estat d’una consulta o aportar més informació, heu de introduir el codi que us va generar l'aplicació quan va obrir la consulta.

Pas 3 (Si opteu per “Inici de la comunicació”)
Trobareu els tres passos necessaris per tramitar la comunicacions. Heu de tenir en compte que, si no us voleu identificar, podeu ometre l'apartat referent a la identificació. No obstant això, si voleu que la comunicació sigui totalment anònima, sense possibilitat de rastrejar la IP, heu de fer la comunicació a través del navegador TOR. Per finalitzar la comunicació, heu de clicar “Remet”. El sistema us generarà un codi de setze dígits que heu de conservar per tal de poder fer el seguiment de la comunicació.

Pas 4 (Si opteu per “Introduir el codi d’una comunicació anterior”)
Per consultar les respostes o l’estat de les comunicacions, heu d’accedir a l'aplicació amb el codi de setze dígits. A la pantalla hi trobareu tota la informació relacionada amb la comunicació. Des d’aquest lloc podeu afegir més documentació relacionada amb la comunicació. Trobareu la resposta del servei gestor i podreu comunicar-vos-hi.

Accés a la Bústia Ètica i de Bon Govern

Les comunicacions es poden presentar:

  • A través de correu postal (Servei de Transparència i Bon govern, Rambla, 69, 08202 de Sabadell).
  • Verbalment, per via telefònica al 937453159,o bé adjuntant un missatge de veu a la plataforma.
  • Presencialment sol·licitant una cita al telèfon 937453159.
  • A través de la plataforma electrònica de gestió de la Bústia. Aquesta aplicacióAquesta aplicació és el canal prioritari d'admissió de les comunicacions de la bústia ja que és l'únic que garanteix la confidencialitat i permet l’anonimat de les comunicacions durant tot el procés.

La Bústia Ètica i de Bon Govern és només per comunicar fets relacionats amb males pràctiques a l’Ajuntament de Sabadell i el seu sector públic, no per formular queixes i consultes. En cas de queixes i suggeriments, comunicacions a l’ajuntament, incidències a la via pública o queixes o reclamacions a la Síndica de greuges, existeixen altres canals de comunicació

Voleu continuar amb la comunicació a la Bústia Ètica i de Bon Govern?

Sí, continuar