PLÀNOL DE SABADELL Adreces i telèfons d'emergències FARMÀCIES DE GUÀRDIA RESTRICCIÓ DE TRÀNSIT

CA EN ES
 
          

OFICINA D'ENTITATS I VOLUNTARIAT

capçaleraeadministracio


SESSIONS INFORMATIVES ADREÇADES A ENTITATS

Com han de relacionar-se electrònicament les entitats
amb l'Ajuntament de Sabadell i les seves empreses



CONTINGUT DE LA SESSIÓ:

  • L’obligatorietat que tenen totes les entitats de relacionar-se amb totes les administracions públiques de manera electrònica
  • La nova Seu Electrònica de l’Ajuntament de Sabadell
    • Amb quins certificats digitals poden accedir a la Seu Electrònica
    • Quins són els tràmits i gestions que poden realitzar les entitats. Exemples de com formalitzar un tràmit i aportar documentació digitalitzada
  • La carpeta d’entitat: Què és i què puc consultar?
  • El portal de les subvencions: informació de les bases i les convocatòries
  • El Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes

METODOLOGIA:

Format webinar: sessió en vídeo conferència que s’impartirà  través d’internet amb la plataforma zoom

Cal inscripció prèvia, complimentant el formulari d'inscripció que correspongui, segons l'àmbit de l'entitat

Data: s'han establert 3 dates, en funció de l'àmbit de l'entitat

  • 23 de febrer: entitats d'àmbit cultural, religioses, medi ambientals i de benestar animal
  • 25 de febrer: entitats esportives, educatives, comercials, professionals, sindicals i polítiques 
  • 2 de març    : entitats d'àmbit social, de salut, gent gran, veïnals i de cooperació

Horari: de 18 a 19.30 h

Uns dies abans de la sessió contactarem, per correu electrònic, amb totes les persones inscrites per enviar'ls-hi l'enllaç de la sessió.


LogosEdusi